12 Mart 2013 Salı

ilk düşünce ve ilk değişim

Şimdi birkaç bir şeyler yazalım ama değil mi? 

Ben 26 yaşında bir erkek im ve hayatımda ki ilk değişiklik, lise 1. sınıfın ilk döneminde başladı. Şaşı olan fakat numara vermem gerekirse 7/10 bir hoca bana mesleğimi sevdirdi. Gerçekten ilk o zaman değiştim çünkü hiç ileriye gidemeyeceğimi düşündüm. Evet aynen öyle düşündüm sonra bir keresinde bana kendiyle ilgili bir sır verdi. "Şaşı iken gerçekten bakmak istediğini değilde, görmen gerekeni görüyorsun bazı insanlar gerçekten şaşı olup görmesi gerekeni görür bazıları ise normal olup göremezler." demişti. Bu benim kendimi ilk fark ettiğim zaman oldu ve şaşı olmadan da nasıl görmem gerektiğini öğrendim. uzun yazıları sevmem bu nedenle elimden geldiğince kısa yazmayı tercih ediyorum. Bu haftanın hikayesinin konusu bu. İşte sizlere sorum: 

Görmemiz gerekenler yada yapmamız icap eden şeyler için illa bir kusurumuz olması gerekli mi? yoksa kusursuz bir şekilde de görebilir miyiz Hayatı? Bir düşünün  

1 yorum:

  1. Bence kusur insanın zihni ve yüreğindedidir.Allah zihin ve gönül körü insanlardan sakınsın bizi:) Hayatı kusursursuz görmek değilde kusurlarına tahammül edebilme gücü ile düzeltmeye çalışma azmi yaşamı daha kolay bir hale getirir.

    YanıtlaSil