Takip edin

27 Mart 2013 Çarşamba

3 Idiots Yatmadan önce ki komediniz


Hikaye cok güzel arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim 3 idiots filmi bir hint filmi ama çok mükemmel ben bir ustayım tamamen komedi dram ve eğlenceli bir film iyi vakit geçirmeniz dileğiyle

23 Mart 2013 Cumartesi

Kaybedilenlere

Bunu hiç yapmadım kimseye yapmadım desem de yalan olur. o yüzden okuyan herkesten ama herkesten özür dilerim onları kötü duygulara sokabilirim GERÇEKTEN ÖZÜR DİLERİM

Her şeyimi kaybettim ben, ilk olarak en güzel günümde yanımda olmayan  sevdiğim dayımı dayımı kaybettim. Benim sağ kulağımın delinemeyecek bir yeri doğuştan delik, çocukluğumda bunu kullanıp bana kız muamelesi yaparlardı memlekette ağlayarak eve dönerdim ve babaannem beni " senin kulağın doğuştan delik ve kimse sana kulağına küpe olsun diye öğüt veremeyecek dedi sen her şeyi düşüneceksin ve hiç yanlış yapmayacaksın" diyen babaannemi kaybettim. Ben  Hayatım da bunlar olmadan  önce iki kere ağladım ilkini hatırlamıyorum ama annem doğumumda ebeden kaynakladığını söylemişti, ikincisi ise sevdiğim birine onu sevdiğimi söyleyemedim ve o da bunu bilmeden başkasıyla kaçtı bunu öğrendiğim zaman ağladım.

Ve kendimi toparlarım dedim yeni bir hayata başladım. kendime çok güzel bir yaşam belirledim derken Dayı olacağımı öğrendim sevinmekten öte bir haldeydim, ve 3 gün yaşayan yeğenimi kaybettim ve tek arzum dayım dan daha iyi bir dayı olmaktı bunu bil Yeğenim ben senin hala dayın olarak kalacağım çok özür dilerim ama senden korktum korktum ve iyi dayı olamayacağım şüphesine düştüm senden özür dilerim eğer bunu duyup gitmek istediysen lütfen beni affet çünkü ben kendimi affedemiyorum. hayatımı artık değiştiremiyorum kaybettiklerime üzülmekten kazanabileceklerime bakamıyorum. Sevgiden yoksunum ne kadar çok sevenin varsa eğer kendini sevmiyorsan hayattan tat alamazsın. Özür dilerim.

21 Mart 2013 Perşembe

Hayatımızdakiler

Kimileri hayatımızdaki değişkenleri değiştirebileceğini ve böylece daha farklı bir yaşam süreceğini düşünür. Aile, Sağlık, Çocuk, Eş, Para... yada yanınızda olmasını istediğiniz biri! buraya dikkat.

Peki ne bunlar; sadece sözden ibaret olan kelimeler değil.

Mesela Aile: Aile bir kuşun kanatlarıdır. Kanadındaki tüyler ise o ailenin fertleridir. tüylerden biri bile kopsa yerinden çıksa o kuş sendeler belik de uçamaz düşer.

Sağlık: Sağlık alkol gibidir. Sakinleştirir belki de iyileştirir ama Fazlası seni hasta eder öldürür.

Çocuk, Yeğen, KARDEŞ, ABLA: Bunlar Başlarının üstünde halkalar olan meleklerdir, hani şu filmlerde dizilerde felan görüyoruz ya işte öyle gibi olan meleklerdir fakat o halkaları göremeyiz. Kendimizi çok kaptırırsak onlarda başkalarına yardım edemez, engelleriz.

Aşk, Eş, Sevgili, Yaren; Yaşamlar boyunca insana yaşama azmi, Savaşma azmi ve devam etme isteğini veren yegane unsurlardır. Sevincini yaşayana verdiği güçle, Nefretini yaşayanı düşürdüğü durumu tarih bizlere anlatmıştır her zaman.

Hayatımızda'kiler bunlar bizim, peki ya sizinkiler, sizin hayatınızda'kiler neye BENZER?

12 Mart 2013 Salı

ilk düşünce ve ilk değişim

Şimdi birkaç bir şeyler yazalım ama değil mi? 

Ben 26 yaşında bir erkek im ve hayatımda ki ilk değişiklik, lise 1. sınıfın ilk döneminde başladı. Şaşı olan fakat numara vermem gerekirse 7/10 bir hoca bana mesleğimi sevdirdi. Gerçekten ilk o zaman değiştim çünkü hiç ileriye gidemeyeceğimi düşündüm. Evet aynen öyle düşündüm sonra bir keresinde bana kendiyle ilgili bir sır verdi. "Şaşı iken gerçekten bakmak istediğini değilde, görmen gerekeni görüyorsun bazı insanlar gerçekten şaşı olup görmesi gerekeni görür bazıları ise normal olup göremezler." demişti. Bu benim kendimi ilk fark ettiğim zaman oldu ve şaşı olmadan da nasıl görmem gerektiğini öğrendim. uzun yazıları sevmem bu nedenle elimden geldiğince kısa yazmayı tercih ediyorum. Bu haftanın hikayesinin konusu bu. İşte sizlere sorum: 

Görmemiz gerekenler yada yapmamız icap eden şeyler için illa bir kusurumuz olması gerekli mi? yoksa kusursuz bir şekilde de görebilir miyiz Hayatı? Bir düşünün  

1 Mart 2013 Cuma

Sinemada hata


Vizyonda olduğu dönem 007 skyfall filmine gittim fakat çok film seyredip yorumlamama rağmen bu kadar saçma bir film izlemedim. Neymiş İstanbul'a gelmişler, Adana'ya gelmişler nedeni sadece 10 dak. ülkemizi göstermek için ki bunu da adam gibi yapsalar gam yemeyeceğim yahu filme motosikletle başlıyorsunuz kapalı çarşının üstünde, sonra bir anda adam kovalamaca olayı Adana da hiç bir kopma olmadan devam ediyor. Ne Güzel Olmuş değil mi? Bilmeyen anlamaz nasıl olduğunu ben merak ediyorum nasıl oldu da böyle bir şey gerçekleşti, gerçekten sadece 15 dakikalık ve bu kadar saçma bir senaryo için kapalı çarşıyı talan ettiniz ve Adana da trafiği felç ettiniz? Bir anlatın hele de anlayalım demi?

 işte bu zamanın gelişi güzel olayı bu Haydi klavye başına